Leder for fiskehelseavdelingen

Ønsker du deg en karriere i den blå næringa?

Vi søker en initiativrik og engasjert leder for fiskehelseavdelingen. Du blir en viktig del av ledergruppen og skal bidra til at vi jobber smartere gjennom tett samarbeid mellom fagfeltene miljø, fiskehelse, vanndynamikk og FoU.

Kjerneoppgaver

  • Daglig drift og oppfølging av de ansatte som tilhører fiskehelseavdelingen

  • Bistå i strategisk utforming av egen avdeling

  • Utarbeiding av budsjett, budsjettoppfølging og resultatansvar

  • Oppfølging og koordinering av kunder, prosjekter og avtaler

  • Tilbudsarbeid

  • Utøvende ansvar for HMS og bedriftens kvalitetssystemer for avdelingen

  • Informasjon og rapportering til ansatte og ledergruppen

 

Kvalifikasjoner

  • Utdannelse på universitets-/høyskolenivå

  • Ledererfaring

  • Dokumenterte resultater fra tidligere arbeidsforhold

  • Beherske norsk og engelsk flytende, både muntlig og skriftlig

  • Førerkort for bil

Personlige egenskaper

  • Tilstedeværende, trygg og tydelig leder

  • Teamfokusert og bygger lag ved tett oppfølging, inkludering, informasjon, utvikling og inspirasjon

  • Strategisk orientert, med god struktur og gjennomføringsevne

  • Relasjonell og opptatt av folk

  • Initiativrik og liker forbedring og nytenkning

  • Du peker ut hovedretninger, kommuniserer tydelige mål og følger opp resultater

Arbeidssted

Du velger selv om du vil ha kontor i Namsos, Flatanger eller Rørvik – eller bytte litt på. Reisevirksomhet må påregnes.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, markedets beste pensjonsordning og en svært variert og fleksibel arbeidshverdag i et humørfylt og faglig utfordrende arbeidsmiljø.

Alle henvendelser behandles konfidensielt inntil annet er avtalt.

Søknadsfrist

23.januar 2022

Vil du ha mer informasjon?

Ta kontakt med daglig leder i Aqua Kompetanse, Alexander Lindseth, på tlf 905 16 947 eller e-post alex@aqua-kompetanse.no

Vi ser gjerne at du bruker søknadsskjemaet på finn.no